Externí SSD Samsung T7 4TB - černý
Kód: SAMMUPC4T0TWWDetailní popis produktu
Provedení jednotky: externíProvedení disku ("): 2,5
Typ úložiště: SSD
Kapacita disku: 4 TB
Rychlost čtení (MB/s): 1050
Rychlost zápisu (MB/s): 1000
Určení: standardní
Kompatibilita: PC
Rozhraní: USB 3.2
Provedení výrobku: černá barva
Externí disk Samsung zajišťuje dostatečnou kapacitu pro ukládání a přenos dat
Typ uložiště: SSD
Externí SSD disk Samsung není náchylný na vibraci či otřesy
Disk nakládá s kapacitou 4000 GB
Rychlost při čtení dat dosahuje až 1050 MB/s
Zápis na disk dosahuje rychlosti 1000 MB/s
Rozhraní: USB 3.2 Gen 2 (USB 3.1)
Komunikaci zprostředkuje USB-C konektor
Šifrování: AES-256
Jeho výrobním materiálem je hliník
Rozměry disku činí 8 × 85 × 57 mm (vך×h)
Jeho hmotnost je 58 g
Vzhledu vévodí šedá barva
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 72.000
Výška (cm): 57.00
Šířka (cm): 84.00
Hloubka (cm): 8.00
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.200
Výška (cm): 14.50
Šířka (cm): 12.40
Hloubka (cm): 4.00
EAN: 8806095423593
Záruční doba: 36 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Externí disky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.18 kg |
Šířka: | 15.60000 |
Výška: | 4.50000 |
Hloubka: | 10.50000 |
Objem: | 0.00074 |
EAN: | 8806095423593 |
Recyklační poplatek (PHE): | Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nejznámější jihokorejská značka, držitel první pozice ve výrobě LCD televizí a jeden z největších světových konglomerátů. Společnost Samsung je na trhu více jak 80 let, a to se přitom úplně na počátku jednalo o lokální obchod s potravinami. Dnes společnost známe už jako největšího výrobce elektroniky, který věří, že život podle pevných hodnot je klíčem k úspěšnému podnikání.
Pohled do historie
Firmu založil v roce 1938 Lee Byung-chul jako lokální obchod s potravinami. Společně zde pracovalo 40 zaměstnanců a on společně s nimi nabízel zákazníkům sušené korejské ryby, zeleninu a vlastnoručně vyráběné nudle. Lee byl opravdu cílevědomý, proto netrvalo dlouho a firmu celou překopal. Nejdříve nechal postavit továrnu na zpracování vlny ve městě Deagu, která byla největší v celé Koreji. Firmě se dařilo a za nedlouhou přesunula své působení do hlavního města – Soulu. Firma začala postupně investovat do potravinářského a textilního průmyslu, pojištění a prodeje zboží.
Značka Samsung, jak ji známe dnes, vznikla až v roce 1969, kdy začala investovat do elektroniky a o pár let do stavby lodí. Následoval strmý růst a logo Samsungu začala postupně poznávat i veřejnost za hranicemi Koreje. V roce 1970 zahájila společnost výrobu černobílých televizorů a světlo světa tak poprvé spatřilo první televizi značky Samsung. Zvláštní však bylo, že v té době v USA již domácnosti vyměňovaly své černobílé televizory za barevné. Dalo by se říct, že společnost naskakovala do rozjetého vlaku až do 80. let, kdy konečně začala ve velkém investovat do výzkumu a vývoje a orientovat se i na odvětví telekomunikace.
Současnost společnosti Samsung
Společnost Samsung beze sporu patří v dnešní době mezi největší výrobce spotřební elektroniky. Na trh dodává televize, ledničky, pračky, sušičky, vysavače, reproduktory, kvalitní externí disky ale i například paměťové karty. Populární jsou rozhodně americké chladničky Samsung a LCD televize. Portfolio má společnost opravdu široké a je globálně uznávaným technologickým vůdcem svého odvětví. Tomu každopádně nasvědčuje i název, kterou značka nese. Samsung znamená v korejštině „tři hvězdy“ a má symbolizovat „něco velkého“.
Jejím posláním je vytvářet inovace zaměřené na člověka, které se ve snaze o to, aby byl svět lepší pro všechny, neohlížejí na překážky. Kromě toho se snaží dodržovat pět základních zásad, na něž se zaměřuje. Lidi, dokonalost, změny, integrita a společná prosperita.
Proč i my stojíme za značkou Samsung?
✅ Drží si své prvenství ve výrobě spotřební elektroniky.
✅ Investuje do výzkumu a vývoje, aby se jejich výrobky posouvaly a byly dokonalé.
✅ Z malého lokálního obchůdku dokázala vybudovat celosvětově uznávanou značku.
✅ Udává směr takřka ve všech oblastech svého působení a řadí se po bok velikánů, jako jsou Google, Facebook Apple nebo Amazon.