Hubice Rowenta ZR001110 sada Car Kit 7-dílná
Kód: ROWZR001110Detailní popis produktu
Typ hubice: pro automobilCar Kit 7-dílná sada
* Sada příslušenství pro snadný úklid vašeho miláčka na čtyřech kolech
Obsahuje:
* MINI turbokartáč vhodný k čištění předložek, koberců, zvířecích chlupů
* XXL flexibilní štěrbinová hubice o délce 60 cm pro perfektní úklid např. kolem sedaček
* široká hubice na čalounění
* 2 malé nástavce na XXL štěrbinovou hubici (na čalounění, na plastové povrchy) pro šetrné vysávání špatně přístupných míst, např. mřížky ofukovače v interiéru
* 2 mikroutěrky ve formě rukavice (jemná a hrubší) pro úklid hladkých povrchů
* 2 univerzální adaptéry
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.658
Výška (cm): 40.00
Šířka (cm): 6.50
Hloubka (cm): 38.00
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 1.205
Výška (cm): 41.00
Šířka (cm): 7.50
Hloubka (cm): 39.00
EAN: 3221614000775
Záruční doba: 24 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství pro vysavače |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 1.21 kg |
Šířka: | 7.50000 |
Výška: | 41.00000 |
Hloubka: | 39.00000 |
Objem: | 0.01199 |
EAN: | 3221614000775 |
Recyklační poplatek (PHE): | Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.