Kulma Rowenta CF311LF0
Kód: ROWCF311LF0Detailní popis produktu
DLOUHOTRVAJÍCÍ ÚČES: Tenká kónická kulma o průměru 10 mm vytváří rovnoměrný přenos tepla pro styl, který vydrží
DOKONALÉ VÝSLEDKY: Kulma na vlasy s inovativním tvarem a designem je příslibem dokonale tvarovaných loken s větším objemem
RYCHLÉ NATÁČENÍ: Ušetřete čas díky rychlému natáčení vytváří dlouhodobé výsledky - a to vše bez nutnosti použít kulmu se svorkou
ZÁŘIVÝ LESK: Exkluzivní povrch Keratin & Glow kombinuje pro-keratin, zásadní součást vlasů odpovědnou za sílu a elasticitu, a turmalín, minerál přirozeně vyžařující ionty k zmírnění statické elektřiny a krepatění
OPRAVITELNÝ VÝROBEK: Záruka dostupnosti servisních oprav po dobu 10 let, s nízkými náklady a rychlým dodáním ze 6500 servisních středisek po celém světě v rámci našeho úsilí přispívat k ochraně životního prostředí a pomáhat snižovat množství odpadu.
IDEÁLNÍ TEPLOTA: Optimální kontrola teploty 180 °C pro nádherný styling bez extrémního tepla
BEZPEČNÁ MANIPULACE: Snadné a zcela bezpečné použití díky rukavici pro styling, která umožňuje bezproblémové a bezstarostné natáčení
RYCHLÉ ZAHŘÁTÍ: Dopřejte si jedinečnou praktičnost s bleskově rychlým zahřátím za 30 sekund
ELEGANTNÍ DESIGN: Elegantní a minimalistický design se stylovými prvky od značky KARL LAGERFELD
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kulmy na vlasy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.1 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.