LG, Strana 3
Značka s významnou pozicí na trhu se spotřební elektronikou a televizemi, to je korejská značka LG, jejíž název tvoří počáteční písmena dvou slov. Původně se jednalo o Lucky Goldstar, v současnosti je to již motto značky „Lifes Good“, které promítá do všech svých produktů, jejichž smyslem je zpříjemňovat život unikátními technologiemi.
Pohled do historie
Značka LG byla založena v roce 1958 v Jižní Korey. První specializací byla výroba rádií, televizorů, chladniček, praček, ale také klimatizačních zařízení. Spotřební elektronika se prodávala pod jménem GoldStar, zatímco některé jiné výrobky pro domácnost byly prodávány pod obchodním názvem Lucky. Značka Lucky byla známá pro svou řadu hygienických výrobků, jako jsou mýdla, prací prášky nebo pasty. Většinou byla spojována se zubní pastou Lucky a Perioe.
V roce 1995 byla značka přejmenována na LG, jako Lucky Goldstar, aby byla více konkurenceschopná na západních trzích. Až o pár let později spojila svůj název s mottem „Life is good“, kterým chce ukázat svoji snahu zpříjemňovat život unikátními technologiemi.
Mezi důležité roky patří rok 1998, kdy LG vyvinula první šedesátipalcový plazmový televizor na světě, nebo rok 2000, kdy uvedla na trh první internetovou chladničku, kterou o rok později následovala také internetová pračka.
Současnost LG
Hlavním smyslem praček, telefonů, vysavačů nebo soundbarů LG je, jak už bylo zmíněno, usnadňovat a zpříjemnit život unikátními technologiemi. Významnou pozici má v oblasti televizí díky svým LCD panelům, které vynikají vysokým kontrastem, sytostí barev a dalšími parametry. Je druhým největším světovým výrobcem plochých televizorů a jedním z hlavních hráčů na poli mobilních telefonů, klimatizačních jednotek, chladniček, i amerického typu, a praček. V portfoliu má mimo jiné i například přenosné reproduktory nebo mikrovlnné trouby. Produkty sbírají spousta ocenění za příjemný a praktický design nebo inovativní myšlenky.
Firma dnes zaměstnává více než 83 000 lidí, kteří pracují ve více než 119 pobočkách včetně 81 dceřiných společností po celém světě. Mimo skvělých produktů je jednou z hlavních a dlouhodobých aktivit značky LG i snaha o ohleduplnost vůči životnímu prostředí. Právě proto spustila v roce 2009 globální program "Life's good when it's green" (Život je fajn, když je zelený).
Značka LG je postavena na pěti hlavních pilířích, kam patří orientace na globální trh, příležitosti zítřka, čisté energie, rozvoj špičkových technologií, a především zlepšování životních podmínek obyčejných lidí.
Proč i my stojíme za značkou LG
✅ protože „Lifes good“
✅ chce zpříjemňovat život unikátními technologiemi
✅ vynalezla první šedesátipalcový plazmový televizor
✅ uvedla na trh první internetovou chladničku i pračku
✅ druhý největší výrobce plochých televizorů
✅ oslovila celý svět
Stránka 3 z 3 - 92 položek celkem