Monitor LG 22SM3G-B 21.5",IPS, 14ms, 1000:1, 250cd/m2, 1920 x 1080, - černý
Kód: LGG22SM3GBAEUDetailní popis produktu
Technologie podsvícení: LEDTechnologie panelu: IPS
Úhlopříčka displeje (palce) ("): 21.5
Rozlišení displeje: 1920 × 1080
Doba odezvy (ms): 14
Obnovovací frekvence (Hz): 60
Jas (cd/m2): 250
Kontrast (: 1): 1000
Pozorovací úhel horizontální (°): 178
Pozorovací úhel vertikální (°): 178
Formát obrazovky: 16 : 9
Výbava a funkce: kancelář; přenosné; stylový
Herní monitor: ne
Typ TV tuneru: -
Rozměr pro uchycení (VESA) (mm): 100 × 100
Vlastnosti a funkce: dálkové ovládání v balení; integrované reproduktory
Připojení: HDMI; sluchátkový výstup; USB
Spotřeba energie (W): 30
Energetická třída 2021: A
Prohnutý monitor: ne
Provedení výrobku: černá barva
22" Signage s větší užitečností pro komerční prostory
22SM3G poskytuje informace a provádí průvodce efektivnějšími způsoby v různých komerčních prostorech, což poskytuje pohodlnější řešení díky své upgradované platformě webOS.
Vysoce výkonný SoC s webOS
Vestavěný čtyřjádrový SoC může provádět několik úkolů najednou a zároveň poskytovat plynulé přehrávání obsahu bez potřeby přehrávače médií. Platforma LG webOS smart signage také zvyšuje uživatelské pohodlí pomocí intuitivního GUI a jednoduchých nástrojů pro vývoj aplikací.
CHYTRÁ SIGNAGE PLATFORMA
Různé aplikace senzorů
Platforma LG webOS smart signage snadno podporuje připojení k externím senzorům, jako jsou GPIO, NFC/RFID, teplotní senzory atd., přes USB plug-in. Celkové náklady na údržbu jsou sníženy, protože není třeba kupovat další software nebo přehrávače médií.
Široká škála rozhraní
Prostřednictvím různých rozhraní mohou uživatelé propojit displej s různými zdroji pro optimální využití. Funkce převzetí služeb při selhání také podporuje uživatele při přípravě záložních zdrojů pro případ neočekávané chyby.
Bezdrátové řešení
22SM3G funguje jako virtuální router, který může být bezdrátovým přístupovým bodem pro mobilní zařízení.
Vzdálené monitorování a ovládání
Prostřednictvím Control Manager, integrovaného webového monitorovacího řešení, můžete v reálném čase ovládat a sledovat stav více displejů 22SM3G na různých místech. Je k dispozici na zařízeních připojených k internetu a umožňuje vám flexibilně a rychle reagovat na nouzové situace kdekoli.
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 3.340
Výška (cm): 30.00
Šířka (cm): 51.00
Hloubka (cm): 5.30
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 7.000
Výška (cm): 55.00
Šířka (cm): 65.00
Hloubka (cm): 20.00
EAN: 8806098661039
Záruční doba: 24 měsíců
Monitor 21.5", 1920 x 1080 Full HD,IPS panel, doba odezvy 14ms, jas 250cd/m2, kontrast 1000:1,
Doplňkové parametry
Kategorie: | Monitory do 22" |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 7 kg |
Šířka: | 65.00000 |
Výška: | 55.00000 |
Hloubka: | 20.00000 |
Objem: | 0.07150 |
EAN: | 8806098661039 |
Pouze na prodejně: | Tento produkt je možné objednat pouze s osobním odběrem na prodejně. Nezasíláme kvůli rozměrům či hmotnosti. |
Recyklační poplatek (PHE): | 47.19 Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Značka s významnou pozicí na trhu se spotřební elektronikou a televizemi, to je korejská značka LG, jejíž název tvoří počáteční písmena dvou slov. Původně se jednalo o Lucky Goldstar, v současnosti je to již motto značky „Lifes Good“, které promítá do všech svých produktů, jejichž smyslem je zpříjemňovat život unikátními technologiemi.
Pohled do historie
Značka LG byla založena v roce 1958 v Jižní Korey. První specializací byla výroba rádií, televizorů, chladniček, praček, ale také klimatizačních zařízení. Spotřební elektronika se prodávala pod jménem GoldStar, zatímco některé jiné výrobky pro domácnost byly prodávány pod obchodním názvem Lucky. Značka Lucky byla známá pro svou řadu hygienických výrobků, jako jsou mýdla, prací prášky nebo pasty. Většinou byla spojována se zubní pastou Lucky a Perioe.
V roce 1995 byla značka přejmenována na LG, jako Lucky Goldstar, aby byla více konkurenceschopná na západních trzích. Až o pár let později spojila svůj název s mottem „Life is good“, kterým chce ukázat svoji snahu zpříjemňovat život unikátními technologiemi.
Mezi důležité roky patří rok 1998, kdy LG vyvinula první šedesátipalcový plazmový televizor na světě, nebo rok 2000, kdy uvedla na trh první internetovou chladničku, kterou o rok později následovala také internetová pračka.
Současnost LG
Hlavním smyslem praček, telefonů, vysavačů nebo soundbarů LG je, jak už bylo zmíněno, usnadňovat a zpříjemnit život unikátními technologiemi. Významnou pozici má v oblasti televizí díky svým LCD panelům, které vynikají vysokým kontrastem, sytostí barev a dalšími parametry. Je druhým největším světovým výrobcem plochých televizorů a jedním z hlavních hráčů na poli mobilních telefonů, klimatizačních jednotek, chladniček, i amerického typu, a praček. V portfoliu má mimo jiné i například přenosné reproduktory nebo mikrovlnné trouby. Produkty sbírají spousta ocenění za příjemný a praktický design nebo inovativní myšlenky.
Firma dnes zaměstnává více než 83 000 lidí, kteří pracují ve více než 119 pobočkách včetně 81 dceřiných společností po celém světě. Mimo skvělých produktů je jednou z hlavních a dlouhodobých aktivit značky LG i snaha o ohleduplnost vůči životnímu prostředí. Právě proto spustila v roce 2009 globální program "Life's good when it's green" (Život je fajn, když je zelený).
Značka LG je postavena na pěti hlavních pilířích, kam patří orientace na globální trh, příležitosti zítřka, čisté energie, rozvoj špičkových technologií, a především zlepšování životních podmínek obyčejných lidí.
Proč i my stojíme za značkou LG
✅ protože „Lifes good“
✅ chce zpříjemňovat život unikátními technologiemi
✅ vynalezla první šedesátipalcový plazmový televizor
✅ uvedla na trh první internetovou chladničku i pračku
✅ druhý největší výrobce plochých televizorů
✅ oslovila celý svět