Přenosný reproduktor LG XBOOM XG9QBK, černý
Kód: LGGXG9QBKDetailní popis produktu
Výkon (W): 80Běžná výdrž baterie (hod.): 24
Napájení: vestavěný akumulátor
Kapacita baterie: 14,8 V / 5950 mAh
Bezdrátové připojení: Bluetooth
Rádio: NE
Voděodolnost: IP67
Vstup AUX: ANO
USB pro přehrávání hudby: NE
Podpora nabíjení mobilního telefonu: ANO
Příjem telefonních hovorů: ANO
True Wireless Stereo: NE
Přehrávané audio formáty: AAC; SBC
Barva: černá
Smart funkce: ANO
Druh reproduktoru: přenosný reproduktor
Označení BT připojení: LG-XG9Q (XX)
Velikost (cm): 52.4
Amazon Alexa: NE
Apple HomeKit: NE
Google Home: NE
Vlastní systém: NE
Provedení výrobku: černá barva
Hlavní funkce
- 4,5" Woofer a výškový reproduktor
- Výkon zvuku 80W
- Sound Boost
- Light Studio pro pohlcující zvukový zážitek
- Voděodolnost IP67
- Delší výdrž baterie
FUNKCE
- Maximální hudební výkon 80 W
- Počet kanálů 1.0 k
- Bluetooth Ano (v 5.1)
- Bluetooth aplikace Ano (Android / iOS)
- Mechanika CD / DVD Ne / Ne
- NFC Ne
- FM rádio Ne
- DAB+ rádio Ne
- RDS (PS, PTY, CT, RT) Ne
- Nahrávání na USB Ne
- Nahrávání z USB na USB Ne
- Automatické párování Bluetooth Ano
- Ovládací prvky - DJ Pad Ne
- Multipoint (připojení více smartphonů přes Bluetooth) Ano - Android / iOS
- Dual play (připojení více reproduktorů přes Bluetooth) Ano
- Osvětlení reproduktoru Ano
- Dálkové ovládání Ne
- Karaoke Ne
- Hlasové filtry Ne
- Možnost použití jako hands-free při tel. hovoru Ano
- Výdrž baterie (při 50% hlasitosti) / doba nabíjení 24 h / 4 h
NASTAVENÍ ZVUKU
- Sound Boost Ano
- Standard Ano
- Clear Vocal Ne
- Custom EQ Ano
- Enhanced Bass Ne
- Clear Vocal + Enhanced Bass Ne
BLUETOOTH AUDIO FORMÁTY
- APT-X HD Ne
- APT-X Ne
- SBC Ano
- AAC Ano
- LDAC Ne
VSTUPY A VÝSTUPY
- USB Ano (pouze servisní)
- Mikrofonní vstup (6.3) Ne
- Vstup AUX (3.5) Ano
- Vstup pro el. kytaru (6.3) Ne
- Optický vstup Ne
- Vstup cinch Ne
PŘÍSLUŠENSTVÍ V BALENÍ
Uživatelská příručka
Napájecí adaptér
SPOTŘEBA ELEKTRICKÉ ENERGIE(W)
- Spotřeba energie (W) 60 W
- Kapacita baterie 88 Wh
- Spotřeba energie v pohotovostním režimu (W) 0,5 W
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 7.100
Výška (cm): 24.50
Šířka (cm): 52.40
Hloubka (cm): 19.00
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 8.500
Výška (cm): 25.80
Šířka (cm): 60.10
Hloubka (cm): 32.10
EAN: 8806091811158
Záruční doba: 24 měsíců
přenosný reproduktor • výkon 80 W • hudba přes Bluetooth • připojení více smartphonů • scénické osvětlení / Light Studio • Sound Boost technologie • odolnost IP67 • Handsfree telefonní hovory • vstup AUX • výdrž baterie 24 hod. • kapacita baterie 14,8 V / 5950 mAh • funkce powerbanky • app. XBOOM
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přenosné reproduktory |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 8.5 kg |
Šířka: | 60.10000 |
Výška: | 25.80000 |
Hloubka: | 32.10000 |
Objem: | 0.04977 |
EAN: | 8806091811158 |
Recyklační poplatek (PHE): | 30.5 Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Značka s významnou pozicí na trhu se spotřební elektronikou a televizemi, to je korejská značka LG, jejíž název tvoří počáteční písmena dvou slov. Původně se jednalo o Lucky Goldstar, v současnosti je to již motto značky „Lifes Good“, které promítá do všech svých produktů, jejichž smyslem je zpříjemňovat život unikátními technologiemi.
Pohled do historie
Značka LG byla založena v roce 1958 v Jižní Korey. První specializací byla výroba rádií, televizorů, chladniček, praček, ale také klimatizačních zařízení. Spotřební elektronika se prodávala pod jménem GoldStar, zatímco některé jiné výrobky pro domácnost byly prodávány pod obchodním názvem Lucky. Značka Lucky byla známá pro svou řadu hygienických výrobků, jako jsou mýdla, prací prášky nebo pasty. Většinou byla spojována se zubní pastou Lucky a Perioe.
V roce 1995 byla značka přejmenována na LG, jako Lucky Goldstar, aby byla více konkurenceschopná na západních trzích. Až o pár let později spojila svůj název s mottem „Life is good“, kterým chce ukázat svoji snahu zpříjemňovat život unikátními technologiemi.
Mezi důležité roky patří rok 1998, kdy LG vyvinula první šedesátipalcový plazmový televizor na světě, nebo rok 2000, kdy uvedla na trh první internetovou chladničku, kterou o rok později následovala také internetová pračka.
Současnost LG
Hlavním smyslem praček, telefonů, vysavačů nebo soundbarů LG je, jak už bylo zmíněno, usnadňovat a zpříjemnit život unikátními technologiemi. Významnou pozici má v oblasti televizí díky svým LCD panelům, které vynikají vysokým kontrastem, sytostí barev a dalšími parametry. Je druhým největším světovým výrobcem plochých televizorů a jedním z hlavních hráčů na poli mobilních telefonů, klimatizačních jednotek, chladniček, i amerického typu, a praček. V portfoliu má mimo jiné i například přenosné reproduktory nebo mikrovlnné trouby. Produkty sbírají spousta ocenění za příjemný a praktický design nebo inovativní myšlenky.
Firma dnes zaměstnává více než 83 000 lidí, kteří pracují ve více než 119 pobočkách včetně 81 dceřiných společností po celém světě. Mimo skvělých produktů je jednou z hlavních a dlouhodobých aktivit značky LG i snaha o ohleduplnost vůči životnímu prostředí. Právě proto spustila v roce 2009 globální program "Life's good when it's green" (Život je fajn, když je zelený).
Značka LG je postavena na pěti hlavních pilířích, kam patří orientace na globální trh, příležitosti zítřka, čisté energie, rozvoj špičkových technologií, a především zlepšování životních podmínek obyčejných lidí.
Proč i my stojíme za značkou LG
✅ protože „Lifes good“
✅ chce zpříjemňovat život unikátními technologiemi
✅ vynalezla první šedesátipalcový plazmový televizor
✅ uvedla na trh první internetovou chladničku i pračku
✅ druhý největší výrobce plochých televizorů
✅ oslovila celý svět