Sáčky do vysavače Rowenta WB406140 Wonderbag (5 ks)
Kód: ROWWB406140Detailní popis produktu
Počet ks v balení (ks): 5
Použití filtru: jednorázové
Typ filtru: papírový sáček
Měrný počet kusů (ks): 5
- Wonderbag Classic 5 ks
- Trojvrstvý univerzální textilní sáček s vysokou účinností
mikrofiltrace
- 5 ks v balení
- Vhodný pro:
Silence Force, Silence Force Compact, Spaceo, Silence Force Extreme, Silence
Force Extreme Compact RO5635, RO5629, Rowenta X-TREME Power Compact, s pomocí
adaptéru i pro všechny vysavače
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.170
Výška (cm):
Šířka (cm):
Hloubka (cm):
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.172
Výška (cm): 8.00
Šířka (cm): 17.00
Hloubka (cm): 24.50
EAN: 3221613010805
Záruční doba: 24 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sáčky do vysavačů |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.18 kg |
Šířka: | 24.10000 |
Výška: | 17.00000 |
Hloubka: | 6.60000 |
Objem: | 0.00270 |
EAN: | 3221613010805 |
Recyklační poplatek (PHE): | Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.