Sáčky do vysavače Rowenta ZR200740
Kód: ROWZR200740Detailní popis produktu
Počet ks v balení (ks): 4
Použití filtru: jednorázové
Typ filtru: látkový sáček
Měrný počet kusů (ks): 4
- Hygiene+ Anti-Odour sáčky 4 ks pro modely Animal Care
- Speciální složení sáčku společně s filtrací před a za motorem
zaručuje 99.98% filtraci.
- Již žádný oblak prachu díky automatickému uzávěru – automaticky
uzavře sáček při otevření víka vysavače.
- Sáček se skládá ze 4 vrstev, 2 z nich obsahují Tego® Sorb, který
efektivně a dlouhodobě filtruje zápach.
- Textilní sáček speciálně vyvinutý pro řadu Silence Force 4A
- Objem sáčku 4,5l
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.164
Výška (cm): 15.50
Šířka (cm): 0.60
Hloubka (cm): 0.22
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.223
Výška (cm): 8.50
Šířka (cm): 17.00
Hloubka (cm): 24.00
EAN: 3221610050156
Záruční doba: 24 měsíců
Speciální složení sáčku společně s filtrací před a za motorem
zaručuje 99.98% filtraci.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sáčky do vysavačů |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.21 kg |
Šířka: | 17.20000 |
Výška: | 6.50000 |
Hloubka: | 23.50000 |
Objem: | 0.00263 |
EAN: | 3221610050156 |
Recyklační poplatek (PHE): | Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.