Žehlička na vlasy Rowenta SF411LF0
Kód: ROWSF411LF0Detailní popis produktu
žehlička na vlasy • 6 možností nastavení teploty 130–230 °C • Respect funkce • ionizace • rychlé zahřátí do 30 s • keramický povrch • LCD displej • závěsné poutko • plovoucí žehlící desky • uzamykatelné žehlící plochy • chladná špička • ukazatel připravenosti k použití • automatické vypnutí • přívodní šňůra 1,8 m
Rowenta SF411LF0 Karl Lagerfeld Extra Liss
Žehlička na vlasy Rowenta x Karl Lagerfeld Extra liss je skvělým pomocníkem při úpravě vlasů. Na LCD displeji je možné volit teplotu v 6 stupních od 130 °C po 230 °C, případně funkci respect, při níže je teplota 170 °C, což je šetrné nastavení pro většinu vlasů. Pro snížení elektrizace vlasů poslouží funkce ionizace, která v kombinaci s keramickým povrchem garantuje bezpečné a snadné používání a perfektně upravené vlasy.
Klíčové vlastnosti:
- 6 možností nastavení teploty 130–230 °C
- Rychlé nahřátí do 30 s a LCD displej
- Funkce ionizace pro snížení elektrizace vlasů
- Keramický povrch pro vlasy hladké a zářivé
- Plovoucí žehlící plochy
Doplňkové parametry
Kategorie: | Žehličky na vlasy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.1 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.