Bezsáčkový vysavačRowenta Compact Power XXL
Kód: ROWRO4855EADetailní popis produktu
- Špičková technologie motoru EffiTech pro silnější vysávání
- Velmi tichý, hlučnost dosahuje jen 75 dB
- Příkon: 550 W
- Objem nádoby na prach: 2,5 l
- Dvoupolohová sací hubice
- Snadná manipulace díky ergonomickému madlu
- Pokročilá cyklonová technologie
Parametry
Maximální příkon | 550 W |
Barva | Černá, Šedá |
Model | Cylindrový |
Typ nádoby na prach | Bezsáčkové |
Vysávání | Suchý |
Typ trubice | Teleskopický |
Správné použití | Domácí |
Hlučnost | 75 dB |
Čisticí povrchy | Koberec, Tvrdá podlaha |
Vzduchový filtr | Pěna |
Metoda oddělování nečistot | Cyklónový |
Délka šňůry | 6,2 m |
Úložný prostor pro kabel | Ano |
Indikátor plné nádoby na prach | Ano |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Bezsáčkové, cyklonové vysavače |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.1 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.