Firemní spolupráce

firemni_spoluprace

Zajistíme bezproblémový chod Vašeho zařízení.

Jsme dodavatelem provozního materiálu pro kuchyně, jídelny, kanceláře a úklid. V našem sortimentu naleznete nádobí, sklo, porcelán, plastové vybavení, příbory a veškeré elektrospotřebiče.


Jak to funguje?

Spolupráce s námi je velmi jednoduchá

  1. Poptávka na zboží
    Zašlete nám poptávku a my pro Vás vypracujeme individuální cenovou nabídku.
  2. Objednávka bez limitu
    Nemáme limit pro minimální objednávku. Nakupte cokoliv v jakémkoliv množství.
  3. Platba na fakturu
    Zaplaťte nám na fakturu se splatností 14-30 dní.
  4. Doprava
    Zboží zašleme balíkem nebo přivezeme osobně a zdarma (viz níže).

Cena dopravy pro ČR?

Cenu dopravy stanovujeme individuálně v rámci cenových nabídek. Obecně pak platí náš standardní ceník.

  • Doprava balíku za 99 Kč (PPL a Česká pošta).
  • Doprava palety za 399  - 599 Kč (PPL).
  • Doba dodání v průměru do 2-7 dní od objednání.

Kam zboží osobně a zdarma dovezeme?

  • Pohybujeme se na trase => Ostrava, Klimkovice, Bílovec, Studénka, Fulnek, Vítkov, Budišov nad Budišovkou.
  • V této oblasti také zdarma zajišťujeme svoz vysloužilých elektrospotřebičů.

Naši stálí zákazníci.

Spolupracujeme s nemocnicemi, domovy seniorů, školami, úřady, hotely, restauracemi či kavárnami. Dlouhodobě spolupracujeme s těmito institucemi:

 aparthotel_svaty_vavrinec_logo_400x121px

"Velmi příjemná komunikace, rychlá reakce, snaha vyhovět našim požadavkům. Zaslání vzorků žádný problém, zaslání dalších vzorků, také bez problému. Objednávali jsme větší množství, a i přesto zboží došlo přesně v domluveném termínu a dle odsouhlasených vzorků. Firmu Letr CZ můžeme maximálně doporučit, a při dalších realizacích již máme o dodavateli jasno."

Lenka Hrubá, ředitelka aparthotelu Svatý Vavřinec

tgm

"S firmou Letr CZ s.r.o. jsme spokojeni. Oceňujeme zákaznickou podporu, osobní přístup, rychlé vyřízení objednávek. Vždy, když jsme potřebovali, věnovali se našemu problému a bez zbytečných průtahů vše vyřešili. Můžeme je tedy vřele doporučit."

Věra Slezáková, nákupčí MTZ nemocnice Hodonín

nemocnice_pribram_logo

Pravidelné dodávky provozního materiálu pro stravovací oddělení.

Proč právě my?

  • Pomůžeme Vám správně vybrat. V sortimentu se pohybujeme jako ryba ve vodě.
  • Zašleme Vám vzorek zboží. Nemusíte mít obavy, že objednáte nevhodné zboží.
  • Fungujeme na zavolání. Při řešení problémů se na nás můžete spolehnout.
  • Sdružujeme více výrobců a velkoprodejců. Odebírejte pohodlně od 1 dodavatele.
  • Nemáme zbytečná pravidla a limity. Objednejte si cokoliv a v jakémkoliv množství.

Platební, dodací a záruční informace.

  • První platba u soukromých firem na dobírku nebo předem. Další platby na fakturu se splatností.
  • Pro veřejné instituce umožňujeme platbu na fakturu se splatností od první objednávky.
  • Vrácení zboží do 14 dní neumožňujeme. Rádi ovšem zašleme vzorky k posouzení vlastností výrobku.
  • Záruční dobu pro firmy a instituce poskytujeme po dobu 12 měsíců.

Kontaktujte nás.

Zavolejte nám anebo se potkejme na osobní schůzce, rádi se Vám budeme věnovat.

boy avatar girl avatar

Václav Večerka

+420 725 856 918
info@naseobchody.cz

Lenka Večerková

+420 605 912 294
info@naseobchody.cz

Partneři

Budování spokojeného domova není snadná práce a ve více lidech se to lépe táhne. Proto jsme si na pomoc pozvali další parťáky, kteří vám jsou plně k dispozici a můžete se na ně obrátit.

kate_interierdesign_logo_300x113px

Plánujete rekonstrukci, novostavbu nebo jen oživení vašeho příbytku? S tím vám pomůže Kačka, která tvoří návrhy interiérů, studie dispozic a harmonizuje domov podle Feng ShuiNábytek i dekorace. Od návrhů po realizace.

Crosta

Spolupracujeme také se Srovnávačem cen nábytku Crosta.cz


Kontaktní formulář

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

×

Splátková kalkulačka ESSOX